Izazov
Osmišljavanje kreativnog koncepta medijskog eventa i organizacija promocije za predstavljanje novog ruha linije Dika vina iz vinarije Enosophia. Spajanje vina, umjetnosti i suvremenih kreativnih rješenja ovaj je izazov pretvorilo u inspiraciju.
Provedba
- Za potrebe klijenta u potpunosti smo osmislili kreativni koncept promocije novih etiketa za Dika vina kojim smo spojili vina, umjetnost i gastronomski užitak. U zagrebačkoj galeriji Forum napravili smo izložbu predimenzioniranih etiketa te na taj način pružili gostima uvid u nove trendove kreativnog komuniciranja.
- S obzirom na prigodni ambijent galerije i elemente kojim Dika vina pričaju svoju priču, gostima je pružena mogućnost sudjelovanja u izložbi kroz oslikavanje elemenata u paint & wine corneru, a posebno je bila zanimljiva radionica sparivanja vina i pažljivo osmišljenih zalogaja hrane.
- Zadatak agencije bio je osmisliti cjelokupno događanje od odabira lokacije, preko postava izložbe, popratnih scenografskih elemenata, organizacije paint & wine cornera, radionice sparivanja vina i hrane, kompletne komunikacije s vanjskim dobavljačima do produkcije promotivnih foto i video post event materijala.
Rezultati
Promociju je popratilo više od 200 uzvanika, a produkcijsko rješenje za promociju rebrandinga rezultiralo je uspješnim lansiranjem i pozitivnim kritikama od strane medija, osoba iz javnog života, kulturno-umjetničke te gastronomske scene.