Izazov
Blagdanska prezentacija kompanije Podravka i njezinih vrijednosti zamišljena je kao put oko svijeta kroz okuse – one tradicionalne, koji nas vraćaju u mirise djetinjstva, i neke nove egzotične koje svaki dan otkrivamo. Druženje s poslovnim partnerima trebalo je „zapakirati s prigodnom mašnicom“ kako bi se još jednom podsjetili da je najveća vrijednost blagdana upravo okupljanje naših najbližih oko trpeze. U tome u pomoć priskače Podravka širokom paletom proizvoda i inspiracijom u pripremi prigodnih, blagdanskih jela.
Provedba
- Peti kupe „obukli“ smo u blagdansko ruho: dvorište je poslužilo kao kulisa za prigodan adventski sajam, gdje su posjetitelji uživali u okusima i mirisima kuhanih vina, kobasica, burgera i fritula. Snijeg, božićna drvca i svečane lampice dodatno su upotpunili zimski ugođaj.
- Unutarnji prostor Petog kupea u koordinaciji s Podravkom i njihovim gastro kreativcima na jednu je večer postao svijet magičnih okusa. Uz pažljivo kombinirane elemente tehničke i scenografske produkcije prezentirali smo komunikacijska obilježja kompanije uz čije proizvode odrastaju brojne generacije, ali i stvorili atmosferu koja je najavila blagdane u punom zamahu.
Rezultati
Inovativno predstavljanje brenda i palete Podravkinih proizvoda u blagdanskom ozračju rezultiralo je pravim adventskim doživljajem i putovanjem kroz svijet u kojem se s radošću stvaraju bolji okusi.