Nakon studija politologije na Fakultetu političkih znanosti, Marija je svoj poslovni put započela kao suradnica za organizaciju događaja u Adria Mediji Zagreb, a nakon toga nastavila u 24sata gdje je u 7 godina rada napredovala od asistentice odjela prodaje medijskih rješenja do voditeljice ključnih kupaca, sudjelujući u kreiranju i realizaciji brojnih, primarno digitalnih, medijskih projekata za vodeće brendove različitih industrija na tržištu: Zagrebačka banka, Mastercard, adidas, Nestlé, Elipso, Heineken, Konzum i JGL samo su neki od njih. U Val grupu stigla je najprije kao praktikantica 2012. godine, a timu se pridružila u siječnju 2022. godine na poziciji savjetnice u agenciji Produkt gdje preuzima uloge u realizaciji projekata Atlantic Grupe, Mastercarda, Tvrđave kulture Šibenik i Grada Karlovca. Sunčane dane u slobodno vrijeme najviše voli provoditi u prirodi, po mogućnosti uz more, dok su hladni i kišni rezervirani za dobru knjigu ili film. Druženje uz finu hranu i vino također su uvijek na listi prioriteta.