Nakon završenog diplomskog studija na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, Igor upisuje poslijediplomski studij i 2009. godine stječe diplomu magistra znanosti. 2007. godine postaje dio tima agencije Spona komunikacije gdje je sudjelovao u provedbi internih i eksternih komunikacijskih kampanja za razne klijente. Uz agencijsko usavršavanje radio je i kao vanjski suradnik u izvođenju nastave na Fakultetu političkih znanosti i Hrvatskim studijima. 2010. godine agencijsko okruženje mijenja pozicijom izvršnog marketing managera u jednom od zagrebačkih shopping centara. Svoj poslovni rast usmjerava prema razvoju integriranih marketinških kampanja, unaprjeđenju odnosa sa zakupnicima te organizaciji događanja. Povratkom u agencijske vode 2012. godine, snažno se specijalizira za savjetovanje klijenata, odnose s medijima, lansiranje proizvoda te događanja u lifestyle/ entertainment industriji, surađujući s brendovima u implementaciji globalnih marketinških strategija. 2017. godine pridružuje se timu Val grupe te s partnerima osniva agenciju specijaliziranu za iskustveni marketing. Danas radi na agencijskim projektima za razne domaće i međunarodne klijente, s posebnim naglaskom na osmišljavanje jedinstvenih iskustvenih događanja, digitalni te influencer marketing. Član je Hrvatskog društva za odnose s javnošću. Kolege kažu da je dobar motivator, postavlja visoke standarde te na opušteni način uvijek uspije ostvariti cilj – kako kod klijenta, tako i unutar tima.