Izazov
Nakon 8 godina suradnje, promjenama u službenim odjevnim kombinacijama (nemamo više kravatu i cipele, ali smo dobili T-shirt i tenisice), kako reinventati kreativnost u produkciji materijala za oglašivačku kampanju? Kako lica koje svakodnevno gledamo na malim ekranima predstaviti na nov, drukčiji i zanimljiviji način? Kako spojiti njihovo prirodno okruženje i ulogu koju trebaju igrati u kampanji?
Provedba
Za potrebe produkcije sadržaja kreiramo tri tematska tima od kojih svaki pokriva jedan segment produkcije. Cjelokupan produkcijski tim broji preko 30 ljudi. Prve materijale isporučujemo u periodu od dva dana, TVC je live treći dan nakon snimanja.
Rezultati
Zahvaljujući višegodišnjoj suradnji s nekim od vodećih kreativaca iz produkcije i kreiranja vizualnog sadržaja, donosimo jedinstvenu priču koja prati prirodno okruženje glavnih aktera. Teren. U pozadini, ispreplićemo nekoliko paralelnih radnji – onu o generacijama, vodstvu; priču o ustrajnosti.
Posebno hvala produkcijskom timu!
Video – Vanja Vascarac (Vertigo)
Foto – Nikola Zelmanović i Luka Kedžo (Future Folklore)
Social media assets – Karlo Jelić