Izazov
Višegodišnja suradnja na manifestaciji Dana piva pred nas postavlja uvijek novi izazov – predstaviti Dane piva, festival sa skoro 40 godina tradicije, kao jedno od ultimativnih ljetnih događanja na kontinentu, koje privlači posjetitelje iz Karlovačke i Zagrebačke županije te grada Zagreba, ali i sve više turista iz inozemstva.
Provedba
Formula uspjeha ogleda se u detaljnom planiranju svih aktivnosti. Organizacija događanja za novinare i svečanog otvorenja donose medijsku pažnju i pozitivan publicitet od početka, dok se svi komunikacijski materijali pažljivo oblikuju kako bi jasno i učinkovito prenijeli poruke prema ciljnim skupinama. Sveobuhvatna medijska strategija, s pripremom i distribucijom materijala, uključujući sinopsise, narative i Q&A, osigurava konzistentnost u javnim nastupima. Kontinuirana prisutnost na društvenim mrežama s korisnim i zabavnim objavama, uz ciljane kampanje, doprinosi širokoj vidljivosti. A sve bi to bilo nemoguće bez kontinuirane brige o vizualnom izričaju za kojeg se trudimo da ostane svjež i privlačan, baš poput hladnog piva u ljetnim danima.
Rezultati
Ovakav pristup pokazao se dobitnom kombinacijom za zdravi rast i razvoj manifestacije, koju tijekom 5 dana posjeti više od 60.000 ljudi dok medijskih objava bude i preko 200 kroz 30-dnevnu kampanju, što je pokazatelj uspješnosti cjelokupne organizacije.