Izazov
„Green Marketing“ pokrenuo je jedinstvenu inicijativu kreiranja sadržaja za promociju pelargonija i božićnih zvijezda, a koju predvode najveći europski uzgajivači ovog cvijeća. A kako već dobro poznato ukrasno cvijeće predstaviti u novom, privlačnijem svijetlu i potaknuti kupce na održiv uzgoj biljaka? Tako što ćemo pokrenuti trend hortikulture kao dio stila života modernog čovjeka.
Provedba
Tijekom najveće međunarodne vrtne izložbe, Floraart, spojili smo pelargonije sa Chic Gardenom – oglednim vrtom greenfluencere Matee Frajsberger (Click4Chic) i Ilije Jurića, najboljeg hrvatskog poljoprivrednika 2022. godine. Chic Garden već drugu godinu za redom pruža posjetiteljima prostor za opuštanje i inspiraciju za uzgoj povrća, a mi smo uz to organizirali i malu vrtnu zabavu za prijatelje i zaljubljenike u vrtlarstvo, uz koktele s jestivim biljem i mirisnim pelargonijama te Mateine DIY ukrase za dom i vrt poput prerađenog ormara za fotografiranje i visećih košarica od jute s pelargonijama.
Rezultati
Chic Garden na Floraartu bio je iznimno uspješan u promociji pelargonija, zahvaljujući pažljivo osmišljenoj suradnji. Pelargonije su bile strateški integrirane u svaki aspekt vrta, a posjetitelji su mogli vidjeti praktične primjere kako pelargonije mogu postati središnji ukrasni element kao svestrane, atraktivne i lako održive biljke. Sve to skupa je rezultiralo povećanim interesom posjetitelja za njihovo korištenje u vlastitim vrtovima i domovima.