Izazov
Predstavljanje projekta „Hrana se ne baca“ zamišljeno je kao nesvakidašnji medijski događaj na kojem je trebalo predstaviti rezultate istraživanja o navikama hrvatskih kućanstava koje je za Dukat provela agencija Improve, a nastavno na koje je organiziran i panel posvećen smanjenju otpada od hrane te postavljen čitav projekt.
Kako bismo u jednom događanju spojili i predstavljanje projekta, prezentaciju i panel, odlučili smo prostor kina Urania pretvoriti u gledalište, pozornicu i galeriju.
Provedba
- Kroz vizualni storytelling u prostoru kina, neobičnim i predimenzioniranim plakatima s vrlo jasnim porukama prenijeli smo osnovnu poruku projekta – Hrana se ne baca. Na ovaj način smo jasno dali do znanja da hranu treba pomirisati, opipati, kušati prije nego se baci. Vizualni dojam eventa, uz plakate i prezentaciju, ovdje je bio u funkciji izravne komunikacije i edukacije.
- U duhu cijelog koncepta projekta „Hrana se ne baca” uzvanicima smo priredili simbolične zalogaje te ih predstavili kao ideju što sve mogu učiniti s hranom – kako ju iskoristiti, pripremiti, pakirati i u konačnici smanjiti količinu otpada od hrane. Uz pomoć jednog od poznatih predstavnika „Zero Food Waste” pokreta u Hrvatskoj Marina Medaka, poslužili smo zalogaje od hrane koju bi većina građana bacila, neiskoristivši njezin puni potencijal koji ima kao zdravstveno ispravna.
Rezultati
- Predstavljanje projekta „Hrana se ne baca“ privuklo je brojne predstavnike medija, relevantnih institucija, stručnjake iz područja nutricionizma, predstavnike prehrambene industrije i komunikacijske stručnjake. Lansiranjem projekta oživjela je i web stranica s bogatim inspirativnim, edukativnim i motivirajućim sadržajem čiji je cilj informirati građane o tome kako promijeniti navike i odgovornije se odnositi prema hrani.